Wniosek o wakacje kredytowe   |||   Informacje dla klientów w zwiazku z konfliktem na Ukrainie   |||   Kredyt Mój Dom marża 1,75%   |||   Wnioski 500+ w BS Leśnica

Zmiana nr PIN w bankomatach już możliwa!

Z przyjemnością informujemy wszystkich Klientów Banku Spółdzielczego w Leśnicy o uruchomieniu nowej usługi w naszych bankomatach, a mianowicie - zmiany nr PIN dla kart debetowych (VCD) oraz kredytowych (VC) zrzeszenia Banku BPS S.A. - tzn. kart wydawanych przez nasz Bank.

Zmiana kodu PIN możliwa jest tylko w bankomatach Banku Spółdzielczego w Leśnicy oraz pozostałych bankomatach Grupy BPS obsługiwanych w systemie IT Card Centrum Technologii Płatniczych S.A.

Po włożeniu karty do bankomatu oraz podaniu obecnego kodu PIN należy wybrać opcję „Zmiana kodu PIN”, wprowadzić nowy kod PIN (2 razy) i następnie go zatwierdzić.

W przypadku, kiedy wprowadzony zostanie 3-krotnie błędny kod PIN spowoduje to zablokowanie karty. Wówczas istnieje możliwość dokonania transakcji w bankomacie następnego dnia po północy, jeżeli wprowadzony będzie prawidłowy kod PIN (jedna próba), lub istnieje również możliwość awaryjnego odblokowania karty w tym samym dniu, kontaktując się z konsultantami Contack Center pod nr tel. 801 321 456 lub 86 215 50 00 (poprzez wyzerowanie licznika błędnych kodów PIN).

Naszym celem jest ciągłe unowocześnianie oferty kartowej, dostosowywanie jej do standardów obowiązujących na rynku. Na bieżąco będziemy Państwa informowali o wszelkich nowościach w zakładce AKTUALNOŚCI >„Wydarzenia