Dzięki karcie debetowej Visa Classic Euro nie musisz zabierać ze sobą waluty Euro za granicę, a dostęp do pieniędzy masz cały czas.
SZCZEGÓŁY:
- międzynarodowa karta płatnicza typu on-line przeznaczona dla posiadaczy kont osobistych (osób fizycznych)
- wydawana na 3 lata i kończy się w ostatnim dniu miesiąca, roku podanego na awersie karty
- dostęp do konta on-line umożliwia kontrolowanie aktualnego jego stanu
- środki, które wpływają na rachunek klienta w tej samej chwili są do jego dyspozycji
- umożliwia dokonywanie transakcji w kraju i zagranicą
- koszt wydania karty: 0 zł
- karta wyróżnia się brakiem przewalutowania przy wykonywaniu płatności w tej walucie nawet na etapie autoryzacji (blokady środków). Oznacza to, że wypłacona przy użyciu karty kwota nie podlega żadnym przeliczeniom i podczas zakupów w walucie Euro może zostać wydatkowana bez obawy, że ryzyko kursowe wpłynie na ewentualną odmowę np. z tytułu zbyt niskiej kwoty środków dostępnych.
- natomiast wszystkie transakcje zrealizowane przez klientów w walucie innej niż Euro zostaną w celu rozliczenia na rachunku klienta przewalutowane przez Visa na Euro po kursie Visa z dnia rozliczenia transakcji.
LIMITY KARTY:
- maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki 1.500 Euro
- maksymalny dzienny limit operacji płatniczych 5.000 Euro
KORZYŚCI:
- komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
- możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
- bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
- możliwość dokonywania transakcji w internecie
- bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
BEZPIECZEŃSTWO:
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku tel.: +48 86 215 50 50 czynna całą dobę,
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828,
- osobiście w placówce Banku,
- za pośrednictwem portalu kartowego,
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

- Lista bankomatów dostępna w zakładce: KONTAKT > Lokalizacja Placówek i bankomatów > Bankomaty bezprowizyjne
Więcej informacji w placówkach Banku Spółdzielczego w Leśnicy
Serdecznie zapraszamy!