TARCZA FINANSOWA PFR      Nowa aplikacja mobilna do autoryzacji i logowania w bankowości internetowej      Rodzina 500+ Wnioski w Programie Rodzina 500 plus w Banku Spółdzielczym w Leśnicy      Koronawirus - jak działamy obecnie?         Chcesz wybudować dom? Sprawdź naszą ofertę - Kredyty hipoteczne         Załóż swojemu dziecku Rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy Konto dla Młodych          

Koronawirus - jak działamy obecnie?

W Polsce panuje niecodzienna sytuacja związana ze stanem zagrożenia epidemicznego. Na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne.

Działamy tak, aby zadbać o bezpieczeństwo i ciągłość w dostępie do naszych usług.

Aby nie doprowadzać do tymczasowych braków gotówki w kasach i bankomatach zachęcamy, aby Nasi Klienci:

  • wybierali opcję wypłat bankomatowych zamiast wypłat gotówkowych w kasach;

  • realizowali płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną;

  • wykonywali przelewy oraz inne operacje bankowe w domu, z użyciem konta on-line.

W ostatnich dniach na bieżąco, ale znacznie częściej uzupełniamy gotówkę. Nie oznacza to jednak, że mamy problemy z brakiem gotówki, po prostu klienci częściej niż zwykle dokonują wypłat gotówki, ale sytuacja taka nie jest absolutnie związana z sytuacją finansową banku. Bank Spółdzielczy w Leśnicy jest stabilnym i bezpiecznym bankiem, spełniającym wszystkie wymagane normy i kryteria.

Jak wiadomo placówki oświatowe zostały zamknięte. Dzieci wymagają opieki, dlatego i w naszych placówkach liczba pracowników może być bardzo ograniczona. Prosimy o zrozumienie sytuacji i w miarę możliwości o odłożenie wizyt w naszych placówkach.

Wspólne zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz klientów ma dla nas wartość nadrzędną, dlatego apelujemy, aby Nasi Klienci:

  • ograniczyli do niezbędnego minium wizyty w naszych placówkach;

  • wchodzili na salę obsługi po maximum 2 osoby,

  • zachowali odległość przynajmniej 2 metrów od pozostałych osób, w tym od naszych pracowników!

  • absolutnie nie przychodzili do naszych placówek z kaszlem, gorączką, katarem itp…

Ponadto prosimy uświadomić osoby starsze, że wizyty w miejscach publicznych, do których należą również banki niesie niepotrzebne ryzyko zarażenia, co w ich wieku jest wysoce niewskazane. Ponadto fakt wypłacania przez nich gotówki może być wykorzystany do wyłudzeń (oszustwa metodą na wnuczka, na policjanta a obecna sytuacja może rodzić nowe sposoby na wyłudzenia!). Bądźmy czujni!

Prosimy nie przyprowadzać dzieci do naszych placówek, bo o nie również powinniśmy dbać szczególnie.

W związku ze wprowadzeniem na terenie całego kraju stanu zagrożenia epidemicznego informujemy, że placówki naszego  Banku świadczą pełną obsługę, jednak bezpośrednia obsługa klienta (w tym obsługa kasowa) dostosowana została indywidualnie do placówek Banku. Informacje o godzinach pracy można uzyskać po kontakcie telefonicznym z daną placówką.

Przez telefon nasi pracownicy chętnie udzielą wszelkich niezbędnych informacji i umówią się z każdym klientem indywidualnie w celu podpisania Umowy (kredyt/ lokata/ rachunek).

  W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego:

Oddział w Leśnicy tel. 77 463 08 50

Oddział w Strzelcach Opolskich tel. 77 4031750-51,

Oddział w Opolu tel. 77 453 20 35

Oddział w Dobrodzieniu tel. 34 357 53 21

Oddział w Ozimku tel. 77 465 13 09

Oddział w Ujeździe tel. 77 463 70 74

Fili w Chrząstowicach tel. 77 421 82 05

Filia w Izbicku tel. 77 461 72 19

Filia w Jemielnicy tel. 77 463 23 18

Filia w Krapkowicach tel. 77 407 96 30

Filia w Pawonkowie tel. 34 353 40 12

Filia w Zdzieszowicach tel. 77 484 46 93

Głuchołazy tel. 77 439 15 76 (Oddział) tel. 77 439 40 12 (Filia), tel. 77 439 49 22 (Punkt Kasowy)

Jednocześnie przypominamy o apelu polskich władz o wspieranie działań profilaktycznych i możliwe pozostawanie w domach.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Leśnicy