harmonogram zebrań grup członkowskich   |||   2 czerwca (pt) zmiana czasu pracy   |||   Wniosek o wakacje kredytowe   |||   Informacje dla klientów w zwiazku z konfliktem na Ukrainie   |||   Kredyt Mój Dom marża 1,75%   |||   Wnioski 500+ w BS Leśnica

POMOC techniczna

SPIS TREŚCI

1.Bankowość Internetowa EBO

2.Kartosfera

3.Informacje dodatkowe



1.Bankowość Internetowa EBO

W przeglądarce internetowej

Profil podstawowy

PDFInstrukcja obsługi bankowości internetowej EBO - profil podstawowy (2,58MB)

PDFInstrukcja EBO anulowanie zleceń - profil podstawowy (397,92KB)

Profil rozszerzony - klienci korporacyjni

PDFInstrukcja obsługi bankowości internetowej EBO - profil rozszerzony z wielopodpisem (3,18MB)

PDFInstrukcja EBO anulowanie zleceń - profil rozszerzony z wielopodpisem (1,23MB)

Na urządzeniu mobilnym

EBO Mobile PRO BS Leśnica - aplikacja do obsługi bankowości internetowej na urządzeniu mobilnym

PDFInstrukcja obsługi aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro (19,20MB)

PDFInstalacja krok po kroku aplikacji BS Leśnica EBO Mobile PRO (2,26MB)

ebo mobile pro google.jpeg                                 ebo mobile pro app store.jpeg

EBO Token PRO - funkcjonalność została zintegrowana w aplikacji EBO Mobile Pro.



2.Kartosfera

** PDFJak nadać pin w kartosferze (310,39KB) ** - ustawienie kodu PIN wymaganego przy płatności kartą w Internecie. Niezbędne przy płaceniu kartą w Internecie !

PDFAktywacja karty w portalu kartosfera (98,18KB)

PDFPierwsze logowanie w portalu kartosfera (109,09KB)

PDFUwierzytelnienie transakcji (175,20KB) podczas zakupów online w sklepach internetowych

PDFKartosfera Podręcznik użytkownika (1,88MB) - pełna instrukcja użytkownika dostępna również na stronie logowania do Kartosfery



3.Informacje dodatkowe

  • Bank nie świadczy usługi zdalnej pomocy technicznej za pomocą programów TeamViewer, AnyDesk, Szybka Pomoc lub innych metod wykorzystujących zdalne połączenie z komputerem klienta. Jednocześnie przestrzegamy przed udostępnianiem takiej możliwości osobom trzecim.