Profil Zaufany: Usługa mojeID już dostępna w Naszym Banku!      BLIK już dostępny w naszym Banku!         Nowa aplikacja mobilna do autoryzacji i logowania w bankowości internetowej      Rodzina 500+ Wnioski w Programie Rodzina 500 plus w Banku Spółdzielczym w Leśnicy      Chcesz wybudować dom? Sprawdź naszą ofertę - Kredyty hipoteczne         Załóż swojemu dziecku Rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy Konto dla Młodych          

Utrudnienia w dostępie do usługi MojeID

Zgodnie z informacjami otrzymanymi z Ministerstwa Cyfryzacji przekazujemy informację. W związku z pracami serwisowymi wystąpi niedostępność usługi mojeID oraz profilu zaufanego.

Niedostępność systemów Profilu Zaufanego/Węzła Krajowego wystąpi w dniach:

17.09.2020 w godzinach 20:00 - 00:05

19.09.2020 w godzinach 20:00 - 00:05