Wniosek o wakacje kredytowe   |||   Informacje dla klientów w zwiazku z konfliktem na Ukrainie   |||   Kredyt Mój Dom marża 1,75%   |||   Wnioski 500+ w BS Leśnica

Nowa funkcja w ramach usługi BLIK

„Szybka Płatność” to transakcja realizowana za pośrednictwem usługi BLIK z wykorzystaniem kodu
BLIK, który został wyświetlony Użytkownikowi aplikacji mobilnej BS Pay, przed zalogowaniem się
do tej aplikacji. Przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 50 zł
za pośrednictwem Szybkich Płatności nie będzie wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej
i potwierdzenie płatności kodem PIN
do aplikacji BS Pay. Wystarczy, że Klient:

  1. Wybierze ikonkę aplikacji BS Pay na swoim telefonie komórkowym;
  2. Bez zalogowania się do aplikacji BS Pay wybierze ikonkę BLIK, co spowoduje wyświetlenie kodu BLIK;
  3. Wprowadzi kod BLIK na terminalu płatniczym w sklepie stacjonarnym oraz
  4. Potwierdzi transakcję na telefonie, wybierając odpowiedni przycisk na ekranie.

Po 5 kolejnych tego typu transakcjach wymagane jest dokonanie płatności BLIK z użyciem kodu PIN
do aplikacji mobilnej. Licznik transakcji jest resetowany przez podanie kodu PIN podczas
potwierdzania transakcji wypłaty gotówki z bankomatu za pośrednictwem usługi BLIK lub podczas
logowania do aplikacji BS Pay.

Funkcjonalność Szybkie Płatności jest domyślnie włączona. W każdej jednak chwili istnieje możliwość jej
wyłączenia. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej BS Pay, wejść w opcje Ustawienia i tam
wyłączyć usługę „Szybkie Płatności”.