Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Dostępność kanału telefonicznego

    Kontakt telefoniczny z nami jest dostępny w poniedziałek od 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu:

    Infolinia Banku Zrzeszającego jest czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu:

    Możesz także porozmawiać z infolinią za pomocą języka migowego PJM. Aby skorzystać, wejdź na stronę www.bankbps.pl/kontakt, a następnie kliknij Tłumacz Migowy, wybierz wariant „Tłumacz PJM na infolinii”. Tłumacz w Twoim imieniu zadzwoni na infolinię i pomoże załatwić Twoja sprawę. Tłumacz jest dostępny codziennie w godzinach 8:00-20:00.

    Jak dbamy o dostępność na infolinii?

    Staramy się, aby nasza infolinia była dostępne i wygodna dla wszystkich.

    Mamy proste i intuicyjne komunikaty głosowe.

    Przeszkoliliśmy naszych konsultantów w kontaktach z osobami ze szczególnymi potrzebami.

    Dążymy do tego abyś zawsze otrzymywał jasne i zrozumiałe odpowiedzi na swoje pytania.

    Jeśli potrzebujesz abyśmy mówili wolniej lub głośniej - powiedz nam o tym.

    Skontaktujesz się z nami mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..