 
Dostępność
Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług
W Banku BPS wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.
        Co już zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami
    
- 
Dokumenty łatwe do zrozumieniaNasze umowy i regulaminy są pisane prostym językiem i dostępne w formacie PDF zgodnym ze standardem WCAG 2.1 – wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranu 
- 
Strona internetowa dla każdegoSerwis bslesnica.pl spełnia standard WCAG 2.1 (poziom AA). Możesz korzystać z niego klawiaturą, czytnikiem ekranu lub na telefonie – bez barier 
- 
Przyjazna obsługaNasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do Ciebie 
W działaniach związanych z dostępnością kierujemy się obowiązującymi regulacjami prawa krajowego, międzynarodowymi standardami, w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrymi praktykami.
 
 
 
 
 
 
