 
Dostępność usług
Dbamy, aby oferowane i świadczone przez nas usługi były dostępne dla wszystkich klientów – niezależnie od ich potrzeb.
        Zapewniamy dostępność usług na każdym etapie:
    
                
            
        
    
Przedstawienia oferty
Złożenia wniosku
Zawarcia umowy
Obsługi produktu
Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów, w szczególności: ulotek lub innych materiałów promocyjnych, treści na naszej stronie internetowej, formularzy, wniosków, umów, pism oraz końcowym rozliczeniem produktu.
Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz:
- 
w regulaminach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w placówce banku lub drogą mailową; 
- 
w umowach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w placówce banku lub drogą mailową. 
        
Umowy i regulaminy w przystępnej formie
    
Umowy i regulaminy w przystępnej formie
Wszystkie nasze umowy i regulaminy przygotowujemy tak, aby były czytelne i łatwe do zrozumienia. Naszym celem jest, aby każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – wiedział, z jakich usług może skorzystać i na jakich warunkach.
Piszemy prostym i jasnym językiem
Udostępniamy dokumenty w formacie PDF, zgodnym ze standardem dostępności WCAG 2.1
Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą samodzielnie zapoznać się z treścią dokumentów – na przykład przy użyciu czytników ekranowych
