Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Dostępność usług

    Dbamy, aby oferowane i świadczone przez nas usługi były dostępne dla wszystkich klientów – niezależnie od ich potrzeb.

    Zapewniamy dostępność usług na każdym etapie:

    Przedstawienia oferty

    Złożenia wniosku

    Zawarcia umowy

    Obsługi produktu

    Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów, w szczególności: ulotek lub innych materiałów promocyjnych, treści na naszej stronie internetowej, formularzy, wniosków, umów, pism oraz końcowym rozliczeniem produktu.

    Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz:

    • w regulaminach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w oddziale banku lub drogą mailową;

    • w umowach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w oddziale banku lub drogą mailową.

    Umowy i regulaminy w przystępnej formie

    Wszystkie nasze umowy i regulaminy przygotowujemy tak, aby były czytelne i łatwe do zrozumienia. Naszym celem jest, aby każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – wiedział, z jakich usług może skorzystać i na jakich warunkach.

    Piszemy prostym i jasnym językiem

    Udostępniamy dokumenty w formacie PDF, zgodnym ze standardem dostępności WCAG 2.1

    Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą samodzielnie zapoznać się z treścią dokumentów – na przykład przy użyciu czytników ekranowych