-
Karta zbliżeniowa Visa Business Euro (karta walutowa)
Dzięki karcie zbliżeniowej Visa Business Euro nie musisz zabierać ze sobą waluty Euro za granicę, a dostęp do pieniędzy masz cały czas.
SZCZEGÓŁY:
- międzynarodowa karta płatnicza typu on-line przeznaczona dla Klientów instytucjonalnych (dla firm),
- wydawana na 5 lat, jej ważność kończy się w ostatnim dniu miesiąca, roku podanego na awersie karty
- dostęp do konta on-line umożliwia kontrolowanie aktualnego jego stanu
- środki, które wpływają na rachunek klienta w tej samej chwili są do jego dyspozycji
- umożliwia dokonywanie transakcji w kraju i zagranicą
- koszt wydania karty: 0 zł
- karta wyróżnia się brakiem przewalutowania przy wykonywaniu płatności w tej walucie nawet na etapie autoryzacji (blokady środków). Oznacza to, że wypłacona przy użyciu karty kwota nie podlega żadnym przeliczeniom i podczas zakupów w walucie Euro może zostać wydatkowana bez obawy, że ryzyko kursowe wpłynie na ewentualną odmowę np. z tytułu zbyt niskiej kwoty środków dostępnych.
- natomiast wszystkie transakcje zrealizowane przez klientów w walucie innej niż Euro zostaną w celu rozliczenia na rachunku klienta przewalutowane przez Visa na Euro po kursie Visa z dnia rozliczenia transakcji.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
- maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki 10.000 Euro
- maksymalny dzienny limit operacji płatniczych 15.000 Euro
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia.
Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku tel.: +48 86 215 50 50 czynna całą dobę
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828
- osobiście w placówce Banku
- za pośrednictwem portalu kartowego https://www.kartosfera.pl/
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Do karty automatycznie przysługuje bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA obejmujący: ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez posiadacza karty z bankomatu ubezpieczenie zakupionego towaru ubezpieczenie mienia
Płatności kartą za granicą
Wybierasz się w podróż zagraniczną?
Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową.
W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.
Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).
Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.
Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00.
Lista bankomatów dostępna w zakładce: Kontakt > Lokalizacja Placówek i bankomatów > Bankomaty bezprowizyjne