Przejdź do głównej treści

Płać wygodnie i bezpiecznie swoją kartą Visa Classic. W sklepach stacjonarnych i w Internecie. Bez ponoszenia dodatkowych opłat.

A jeśli wolisz płatności mobilne, łatwo dodasz ją do Google Pay, Apple Pay lub cyfrowego portfela w swoim zegarku sportowym (Garmin Pay).

Do Twojej karty Visa Classic otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

Dlaczego warto?

  • Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
  • Możliwość dokonywania transakcji w Internecie
  • Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
  • 0 zł za wydanie karty
  • Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta, które chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki

 

Zastrzeżenia kart dla Klientów

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia.

Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie poprzez Infolinię Banku tel.: +48 86 215 50 50 czynna całą dobę
  • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828
  • osobiście w placówce Banku
  • za pośrednictwem portalu kartowego https://www.kartosfera.pl/
  • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Ubezpieczenie

Do karty automatycznie przysługuje bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA obejmujący: ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez posiadacza karty z bankomatu ubezpieczenie zakupionego towaru ubezpieczenie mienia

Płatności kartą za granicą

Wybierasz się w podróż zagraniczną?

Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową.

W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.

Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).

Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.

Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00.

Przydatne informacje