-
Karta MasterCard Business PayPass dla rolników
SZCZEGÓŁY:
- międzynarodowa karta płatnicza powiązana z rachunkiem firmowym
- wydawana na 5 lat
- umożliwia Posiadaczowi karty dokonywanie transakcji w kraju i za granicą oraz w Internecie
- umożliwia ustalenia przez Posiadacza dziennych limitów transakcyjnych
- umożliwia sprawdzenie aktualnej wysokości wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę
- posiadaczem karty może być dowolna osoba wskazana przez Posiadacza rachunku (pracownicy)
- do rachunku może być wydana dowolna liczba kart (z tym że jednemu Posiadaczowi karty może być wydana tylko jedna karta)
- umożliwia kontrolę wydatków pracowników oraz pozwala wyeliminować system zaliczek
LIMITY KARTY:
- maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych 30.000 zł
- maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych 50.000 zł
- wysokość limitu kwotowego dla transakcji zbliżeniowych wynosi 50 zł dla jednorazowej transakcji
KORZYŚCI:
- łatwy i szybki dostęp do gotówki - wypłata gotówki BEZ PROWIZJI na terenie całego kraju w bankomatach Spółdzielczej sieci Bankomatowej1)
- możliwość dokonywania transakcji w kraju i zagranicą
- szybkość i komfort - środki, które wpływają na rachunek klienta w tej samej chwili są do jego dyspozycji
- nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie
- pełna kontrola środków
- możliwość płacenia za towary i usługi
- możliwość dokonywania wypłat z bankomatów w Polsce i na całym świecie
BEZPIECZEŃSTWO:
Zagubienie karty MasterCard Business PayPass należy bezzwłocznie zgłosić:
- telefonicznie pod numerem tel.: + 48 86 215 50 50 - czynny całą dobę
- osobiście lub telefonicznie w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Leśnicy
- za pośrednictwem portalu kartowego https://www.kartosfera.pl/ (właściciel certyfikatu: IT CARD Centrum Technologii Platniczych SA)
Lista bankomatów dostępna w zakładce KONTAKT > Lokalizacje placówek i bankomatów >bankomaty bezprowizyjne
Więcej informacji w placówkach Banku Spółdzielczego w Leśnicy
Serdecznie zapraszamy!
Przydatne informacje
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia.
Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku tel.: +48 86 215 50 50 czynna całą dobę
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828
- osobiście w placówce Banku
- za pośrednictwem portalu kartowego https://www.kartosfera.pl/
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Do karty automatycznie przysługuje bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA obejmujący: ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez posiadacza karty z bankomatu ubezpieczenie zakupionego towaru ubezpieczenie mienia
Płatności kartą za granicą
Wybierasz się w podróż zagraniczną?
Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową.
W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.
Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).
Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.
Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00.