Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Uwaga! W dniu 13.07.2025 r. w godzinach 8:00 - 17:00 dostawca usługi Polski Standard Płatności prowadzić będzie prace serwisowe. W tym czasie niedostępna będzie usługa BLIK. Za niedogodności przepraszamy.
  • Praca na stanowisku Kasjero-dysponent Poszukujemy kandydatki/kandydatów na stanowisko: Kasjero-dysponent w Banku Spółdzielczym w Leśnicy Oddział w Ozimku ul. Wyzwolenia 4, 46-040 Ozimek Co oferujemy praca w doświadczonym i profesjonalnym zespole stałe godziny pracy (pełny etat) szkolenia, doskonale…
  • Skargi związane z dostępnością produktów i usług Jak złożyć skargę, gdy coś jest niedostępne? Masz prawo złożyć skargę, jeśli uważasz, że nasze usługi lub produkty nie są dla Ciebie łatwe w użyciu (niedostępne). Przyjmiemy Twoją skargę i na nią odpowiemy. Skargę możesz złożyć na kilka sposobów: poc…
  • Dostępność architektoniczna placówek Staramy się, aby nasze placówki były dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Informacje o dostępności architektonicznej poszczególnych placówek, oznaczone symbolami graficznymi znajdziesz na liście naszych oddziałów dostępnej pod mapą placówek i…
  • Dostępność komunikacyjno-informacyjna Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich Klientów, niezależnie od ich potrzeb. Wprowadzając udogodnienia, staramy się zapewnić jak najlepszą komunikację, największą wygodę oraz bezpieczeństwo dla osób z różnymi rodzajami niep…
  • Dostępność usług Dbamy, aby oferowane i świadczone przez nas usługi były dostępne dla wszystkich klientów – niezależnie od ich potrzeb. Zapewniamy dostępność usług na każdym etapie: Przedstawienia oferty Złożenia wniosku Zawarcia umowy Obsługi produktu Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiedni…
  • Dostępność kanału telefonicznego Kontakt telefoniczny z nami jest dostępny w poniedziałek od 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu: 77 463 92 11 Infolinia Banku Zrzeszającego jest czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu: 801…
  • Nasza strona internetowa Dbamy o to, aby strona internetowa www.bslesnica.pl była dostępna dla wszystkich użytkowników – również dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Serwis został zaprojektowany zgodnie z międzynarodowym standardem WCAG 2.1 na poziomie AA, który określa zasady dostępnoś…
  • Dostępność Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług W Banku BPS wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonar…
  • Pobierz harmonogram Pobierz zawiadomienie o zebraniu przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Leśnicy
  • Szanowani Państwo, Przelewy zagraniczne wychodzące złożone poprzez bankowość elektroniczną w dniu dzisiejszym zrealizowane zostaną w dniu 22.04.2025r.
  • Szanowni Państwo, 18 grudnia Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) przygotowane przez Główny Urząd Statystyczny. Katalog kodów został zmodyfikowany i rozszerzony o nowe rodzaje działalności. Konieczność wprowadzenia PKD 2025 wynika ze zmian wprowa…
  • Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że w czwartek 20.03.2025 r. będą prowadzone prace serwisowe w systemach kartowych w naszym banku. W związku z tym, nie będzie można korzystać z wpłat w bankomatach. Wypłaty natomiast będą realizowane bez zakłóceń. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dzi…
  • Promocje Kredyty gotówkowe hipoteczne konsolidacyjne Wsparcie dla kredytobiorców Pozostałe produkty