Przejdź do głównej treści

Zasady rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi praw klienta w zakresie danych osobowych

Klient indywidualny i Klient instytucjonalny (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba fizyczna prowadząca indywidualne gospodarstwo rolne, spółka cywilna, spółka partnerska, spółka jawna) Banku Spółdzielczego w Leśnicy jest uprawniony do złożenia wniosku w zakresie obsługi praw klienta wynikających z Rozporządzenia 679/2016 (RODO), a Bank zobowiązany jest do jego rozpatrzenia według poniższych zasad:

  1. Klient może zgłosić wniosek do Banku w każdej chwili.
  2. Bank rozpatruje wniosek złożony przez klienta Banku lub osobę działającą w jego imieniu:
  • w ciągu miesiąca, licząc od dnia otrzymania żądania,
  • w przypadku, gdy żądanie lub liczba żądań klienta ma skomplikowany charakter, termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony o kolejne dwa miesiące; w terminie miesiąca od otrzymania żądania Inspektor Ochrony Danych informuje klienta
    o przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia,
  •    w przypadku niepodjęcia działań w związku z żądaniem klienta, Inspektor Ochrony Danych niezwłocznie – najpóźniej w ciągu miesiąca od otrzymania żądania, informuje klienta o powodach nieodjęcia działań oraz możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem.
  1. Klient może złożyć wniosek tylko z wykorzystaniem formularza opracowanego przez Bank. Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej Banku, w dedykowanej zakładce RODO (www.bslesnica.pl/rodo) lub w Placówkach sprzedażowych Banku. Wniosek klienta zawiera dane adresowe oraz rodzaj i szczegóły żądania.
  2. Klient może złożyć wypełniony wniosek w każdej Placówce sprzedażowej Banku.
  3. Placówka sprzedażowa Banku obsługuje wniosek klienta tylko w zakresie obowiązku informacyjnego (udziela informacji klientowi), prawa do cofnięcia zgody na cele marketingowe oraz prawa do sprostowania (aktualizacji danych).  W przypadku pozostałych praw klienta, obsługę wniosku realizują dedykowani pracownicy Centrali Banku (pracownik Placówki sprzedażowej w tym celu przesyła zeskanowany wniosek klienta na dedykowany adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
  4. Bieg terminu rozpatrywania wniosku rozpoczyna się od dnia otrzymania przez Bank żądania klienta.
  5. Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w przypadku niedotrzymania terminu udzielenia odpowiedzi przez Bank. Informacja
    o trybie zgłaszania reklamacji dostępna jest na stronie internetowej Banku.
  6. W imieniu Banku, Inspektor Ochrony Danych  udziela klientowi odpowiedzi na piśmie, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
  7. Bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie pierwszego wniosku. Jeżeli częstotliwość wniosków klienta jest większa, niż jeden wniosek w ciągu trzech miesięcy, Bank pobierze  opłatę, równą kosztom administracyjnym związanym
    z udzieleniem odpowiedzi. Wniosek klienta nie będzie rozpatrywany do czasu wniesienia przez klienta stosownej opłaty.
  8. Właściwym dla Banku organem nadzoru w zakresie danych osobowych jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
  9. W przypadku pytań dotyczących wniosku prosimy o kontakt z pracownikiem Placówki sprzedażowej lub
    z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Centrala

Bank Spółdzielczy w Leśnicy
Centrala w Strzelcach Opolskich
ul. Gogolińska 2
47-100 Strzelce Opolskie
telefon 77 463 92 11 do 13, 77 403 17 40
fax. 77 463 92 14

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Skrzynka doręczeń elektronicznych: AE:PL-30432-30214-IFDSR-15

godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00

wtorek – piątek 8:00 – 16:00

NIP: 756-000-51-72
REGON: 000504806
KRS: 0000067776
Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR

Oddział w Dobrodzieniu

ul. Oleska 12
46-380 Dobrodzień
telefon 34 357 53 21
fax.  34 357 55 22

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
budynek Banku – ul. Oleska 12

Czynny całą dobę

Oddział w Głuchołazach

ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 6
48-340 Głuchołazy
telefon  77 439 15 76
fax.  77 439 15 76

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

WPŁATOMAT / BANKOMAT:
budynek Banku – ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 6
Czynny całą dobę

Oddział w Leśnicy

Pl. Narutowicza 9
47-150 Leśnica
telefon 77 463 08 50
fax. 77 463 08 51

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
budynek Banku – Pl. Narutowicza 9
Czynny całą dobę

Oddział w Opolu

ul. Damrota 1
45-064 Opole
telefon 77 453 20 35
Fax. 77 453 20 34

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

Oddział w Ozimku

ul. Wyzwolenia 4
46-040 Ozimek
telefon  77 465 13 09
fax. 77 465 13 07

e-mail:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
Budynek Banku – ul. Wyzwolenia 4

Czynny całą dobę

Oddział w Strzelcach Opolskich

ul. Gogolińska 2
47-100 Strzelce Opolskie
telefon  77 463 92 11 do 13, 77 403 17 40
fax.  77 463 92 14

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
budynek Banku – ul. Gogolińska 2
Czynny całą dobę

Oddział w Ujeździe

ul. 3-go Maja 14
47-143 Ujazd
telefon  77 463 70 74
fax.  77 463 70 74 w. 25

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
budynek Banku - ul. 3 -go Maja 14
Czynny całą dobę

Filia w Chrząstowicach

ul. Ozimska 37a
46-053 Chrząstowice
telefon  77 421 96 21
fax.  77 421 96 21

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
budynek Banku - ul. Ozimska 37a

Czynny całą dobę

Filia w Izbicku

ul. Powstańców Śląskich 8
47-180 Izbicko
telefon 77 461 72 19
fax. 77 461 73 73

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
budynek Banku - ul. Powstańców Śląskich 8

Czynny całą dobę

Filia w Jemielnicy

ul. Strzelecka 50b
47-133 Jemielnica
telefon 77 463 23 18
fax. 77 463 86 68

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
budynek Banku - ul. Strzelecka 50b

Czynny całą dobę

Filia w Krapkowicach

ul. Drzymały 2
47-300 Krapkowice
telefon 77 407 96 30
fax. 77 407 96 30

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
budynek Banku - ul. Drzymały 2

Czynny całą dobę

Filia w Pawonkowie

ul. Zawadzkiego 9
42-772 Pawonków
telefon 34 353 40 12
fax .  34 353 40 12

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

WPŁATOMAT / BANKOMAT:
budynek Banku - ul. Zawadzkiego 9

Czynny całą dobę

Filia w Zdzieszowicach

ul. Fabryczna 24
47-330 Zdzieszowice
telefon 77 484 46 93
fax. 77 484 67 17

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny otwarcia:

poniedziałek 9:00 – 17:00
kasa czynna: 9:00 – 16:30

wtorek – piątek 8:00 – 16:00
kasa czynna: 8:00 – 15:30

BANKOMAT:
budynek Banku – ul. Fabryczna 24

Czynny całą dobę

Punkt kasowy w Głuchołazach

ul. Wieniawskiego 1
48-340 Głuchołazy
telefon 77 439 49 22
fax. ----

godziny otwarcia:

wtorek oraz czwartek 8:00 – 12:00

Inspektor ochrony danych IOD

Małgorzata Nocoń

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon  77 463 92 11 do 13
fax.  77 463 92 14

Bank Spółdzielczy w Leśnicy
Centrala w Strzelcach Opolskich
ul. Gogolińska 2
47-100 Strzelce Opolskie
godziny otwarcia: 8:00 – 16:00